Witaj! Miło, że nas odwiedziłeś!

Zaloguj się!

Zapomniałeś hasła?Kliknij tutaji je zresetuj

... lub ...

Nie masz u nas jeszcze konta?

Super! Miło nam przywitać nowego gracza!

Zarejestruj się!

Najważniejsze informacje

Godziny pracy i odbiór osobisty

Godziny otwarcia sklepu:

Pon - Pt

9:00 - 17:00

Sob

10:00 - 15:00

Zasady odbioru osobistego:

  1. 1Przed każdym planowanym odbiorem
    osobitym, skontaktuj się koniecznie
    z personelem sklepu aby potwierdzić
    odbiór i zarezerwować asortyment!
  2. 2Towar zarezeowany i przygotowany
    do odbioru, czeka na Ciebie maksym-
    - alnie 48h od momentu złożenia
    zamówienia!
  3. 3Pamiętaj! u nas w sklepiej zapłacisz
    tylko gotówką!

Zwrot towaru Odstąpienie

Najważniejsze

Masz 14 dni na odstąpienie od zawartej umowy!

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący

Adres i ustawa dotycząca zwrotów:

  1. 1Każdy zwrot towaru z tytułu
    reklamacji bądź odstąpienia od
    umowy należy przesłać na podany
    niżej adres:
    4console
    Pana Tadeusza 14
    02-494 Warszawa
  2. 2Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszeniewartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Gwarancja posprzedażowa

Najważniejsze

12 MIESIĘCY
GWARANCJI
PRODUCENTA

24 MIESIĘCY
Gwarancji

12 MIESIĘCY
RĘKOJMI
SKLEPU

FVAT I VATMARŻA:

  1. 1Przyjmujemy reklamacje pod adresem e-mail kontakt@4console.pl Prosimy o podanie w ewentualnej reklamacji następujących danych: - dane osobowe oraz adres - dane kontaktowe tel. oraz adres e-mail - datę zawarcia umowy (paragon lub fv vat ) - przedmiot reklamacji oraz informację co jest jej powodem Odpowiedź na otrzymane reklamacje wysyłane są na podany przez Kupującego adres e-mail w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
  2. 2Na rzeczy nowe udzielana jest zawsze 24 miesięczna gwarnacja (zazwyczaj jest to 12 miesięcy producenta + 12 miesięcy rękojmi sklepu.)
  3. 3Na rzeczy używane / powystawowe udzielana jest 3 miesięczna gwarancja - jeśli okres gwarancyjny jest inny, taka informacja znajdzie się na stronie produktu.
  4. 4Rękojmia obejmuje jedynie klientów detalicznych. Przy zakupach na firmę rękojmia nie obowiązuje.

Dowód zakupu

Najważniejsze

fVAT WYSTAWIANA
NA ŻYCZENIE KLIENTA

FVAT I VATMARŻA:

  1. 1Na rzeczy nowe zawsze wystawiamy paragon bądź na życzenie Fakturę VAT 23%
  2. 2Na rzeczy używane według prawa wystawiany jest paragon bądź na życzenie Faktura VAT Marża!
Prawda, że wszystko jasne?

Projekt: 34Sqm
Realizacja: Sklepy internetowe Białystok

4Console.pl © 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone